שיווק ופרסום מניבים במדיה סואנת

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב telegram
"מטרת העל היא חשיפה לשם העלאת מודעות ואהדה למותג בקרב קהל היעד בשילוב הנעה לפעולה" נשמע טוב, לא? יש אור ירוק לצאת לדרך? אז זהו שלא. זיכרו, "השטן נמצא בפרטים הקטנים".

אם אתם חושבים על המהלך השיווקי-פרסומי הבא שלכם, תשאלו חמישה אנשי מקצוע מה נכון לעשות (ה-"איך" יקרה רק בשלב שני) וכמעט כולם יזכירו את המילים הבאות, בסדר וניסוח דומים-שונים כמובן:

"מטרת העל היא חשיפה לשם העלאת מודעות ואהדה למותג בקרב קהל היעד בשילוב הנעה לפעולה"

נשמע טוב, לא? יש אור ירוק לצאת לדרך?

אז זהו שלא. זיכרו, "השטן נמצא בפרטים הקטנים". הכול נשמע טוב יפה אבל חסר פרמטר קריטי אחד (ואנחנו לא מדברים על KPI מטרות אל מול יעדים ולא מדברים על תקציב – את ה-"כמה" חשוב להגדיר רק בשלב שלישי).

שמו בישראל: מעורבות.
ובעברית מאונגלזת: אינגייג'מנט (engagement).

על הפרק: הפרעות קשב וריכוז אצל ילדים ומבוגרים

הסוגייה: מה נשאר לומר כשעושה הרושם ש-"נאמר כבר הכול ואין לי מה להוסיף לזה"?

בימים שבהם הודות לרשת האינטרנט על כל זרועותיה אנו נמצאים במצב של היפר-אינפלציה של מידע בכל הקשור להפרעות קשב וריכוז (אינסוף מטפלים, אינסוף מרכזים, אינסוף זוויות, אינסוף כתבות ואייטמים והיד עוד נטויה) הדבר הנכון ביותר הוא: לעשות סדר!

לא רק סדר פשוטו כמשמעו אלא צעד אחר צעד, אינטגרטיבי ומהודק (סדר מופתי מהסוג שעושה מארי קונדו!) אותו יובילו המומחים המובילים בתחום הפרעות קשב וריכוז, תחת המטרייה השיווקית של המרכז המוביל בתחום ME – Mental Experts ודרך שיתוף פעולה עם הפורטל הנכון שיפיץ את הבשורה.

לאחר שפיצחנו את הסוגייה האסטרטגית, כעת נשאר לחשוב על שני דברים חשובים ביותר:

  1. מתי נכון לעשות את הסדר?
  2. איך עשיית הסדר תבוא לידי ביטוי, הלכה למעשה?

בשלב זה, לאחר שהצוות האסטרטגי אמר את דברו נעבור לצוות היישומי והמלצותיו:

  1. יש לנו מומנט מדויק
    חודש אוקטובר הנו חודש המודעות הבין-לאומי ל-ADHD

  2. אג'נדה
    נפיק יום שידורים מיוחד במסגרתו המומחים המובילים ישפכו אור על עולם הפרעות קשב וריכוז, כולם יחד וכל אחד לחוד

  3. אקסטרא-מייל
    ניצור שיתוף פעולה בלעדי וראשון מסוגו עם פורטל פופלרי: בטיפולנט – פורטל לשירותים פסיכולוגיים בישראל המנגיש מידע מקצועי וטיפולי עבור מטופלים ומטפלים

מה עם הנעה לפעולה?

  1. הזמנה לצפייה ביום שידורים מיוחד
  2. הזמנה לביצוע אבחון מקצועי
  3. הזמנה לבחירת מומחה מנבחרת מומחים מהשורה הראשונה מתאים לליווי וטיפול אישי ומשפחתי

ומה עם מעורבות (aka engagement)?

הקמת פורום אונליין ייעודי לפרויקט בפורמט תמנון (פורטל בטיפולנט, אתר מרכז ME ובערוצי המדיה החברתית) במסגרתו המומחים המשתתפים ביום השידורים המיוחד יעניקו תשובות לשאלות של צופים והקהל הרחב.

והתוצאה?

לא רק שגרפנו הצלחה מסחררת לקמפיין (על כל שלביו)

לא רק ששברנו צפיות שיא בכל הפלטפורמות והמדיות בהן תוקשר המהלך

לא רק שהצלחנו למצב את המרכז והמומחים כאוטוריטה בתחום של קשב וריכוז

אלא גם – אלפי אנשים קיבלו ערך משמעותי ומענה מקיף ופרטני כאחד לצורך מדויק שלהם.

ובכן, האם מטרת העל שהוזכרה לעיל הושגה?

קדימון (פרומו) אחד שווה אלף מילים!

בטיפולנט –Betipulnet

ME – מרכזים לטיפול רגשי

לצפייה בסרטונים המלאים

פנקיאה מזמינה אתכם לקיים עימנו סשן חשיבה המתמקד בהתוויית המיקוד האסטרטגי, השיווקי והפרסומי של החברה שלכם בעזרת צירת משפכים שיווקיים מהודקים בגודל ראש סיכה שיאפשרו לכם להוביל מהלכים שיווקיים ופרסומיים אפקטיביים ורווחיים.

בהצלחה! רינת ואבישי

PANAKEIA
med about healthcare